WE HEBBEN UW KLACHT ONTVANGEN

We willen u graag bedanken voor het invullen van het klachtenformulier. Uw stem is belangrijk voor ons en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We begrijpen dat het vervelend is om een klacht te moeten indienen, en we willen u laten weten dat we uw feedback serieus nemen.

Op dit moment willen we u echter ook op de hoogte brengen van een situatie waar we mee te maken hebben. Tijdens deze vakantiedagen en in combinatie met enkele zieke collega's, hebben we te maken met een ongewoon hoge werkdruk. Dit kan van invloed zijn op onze responstijd en de snelheid waarmee we uw klacht kunnen afhandelen.

We willen u verzekeren dat we ons uiterste best zullen doen om zo snel mogelijk te reageren op uw klacht en deze naar tevredenheid op te lossen.

Bedankt voor uw geduld en medewerking. We stellen uw vertrouwen in ons zeer op prijs en doen er alles aan om uw klacht zo spoedig mogelijk af te handelen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Het team van De Parket Expert